我喜欢的或许就是你喜欢的。

Lift Me Up - Mree

小豆之家:

You come around and make the seasons change
你来到我的身旁 改变了我的季节
You come around and leave the way you came
我来到我的身旁 留下了你来时的印记
You come around and wipe my tears away
你来到我的身旁 拭去了我的泪水
You make me wanna give my heart away
你的一切带走了我的心
The way you speak, it leaves me without words
你说话的方式 它让我无法形容
And when you’re gone it makes me toss and turn
当你说你要走的时候 我开始眩晕

You come around and make sure that it hurts
你来到我身旁 我便陷入你的牢笼
You make sure that it hurts when you’re away
当你离开的时候 你可知道你伤害了我
Here among the clouds
这里到处是柔软的云朵
We are safe and sound
我们很安全 歌声给我们陪伴
You lift me up
如果你能安慰我
You lift me up
如果你能安慰我
You come around and light up everything
你来到我的身旁 扛起了一切
You stun me with your smile and all you bring
你的微笑 你带来的所有 眩晕了我整个世界
You come around and make me wanna sing
你来到我身旁 开心的我想唱歌
You make me wanna sing my fears away
你来了 歌声让我的眼泪飞走
Here among the clouds
这里到处是柔软的云朵
We are safe and sound
我们很安全 歌声给我们陪伴
You lift me up
如果你能安慰我
You lift me up
如果你能安慰我
You lift me up
如果你能安慰我
You lift me up
如果你能安慰我
You lift me up
如果你能安慰我

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 27 )

© HotFM | Powered by LOFTER